maanantai 21. marraskuuta 2011

baby it's cold outside

Oli muuten ihana ilma eilen. Maa oli jäässä ja aurinko paisto. Ja mun oli tietenki pakko heti päästä ulos pitkästä aikaa kameran kans. Nyt kun ei muuten oo paljoa aikaa kuvailla ku pimeetäki tulee jo niin aikasin ja koulu vie niin paljon aikaa. Tänään aamulla oli tullu jo vähän luntaki! Ihan outoa ku tuntuu siltä et kesä olis vasta vähän aikaa sitte loppunu. :D Ja nyt jo lunta maassa. Aika menee taas liian nopeesti! On talvi ihan kiva vuodenaika, mut se kylmyys siinä vähän tökkii. Mua ainakin!:D Noh, onneks pääsen perjantaina tätä kylmyyttä pakoon viikoks Lanzarotelle. Sinne on luvattu jotain yli 20 astetta lämmintä varjossa, et kyllä mä sitä odotan!:D Tänne takasin palaamista mä tuskin yhtä paljoa odotan..:D

Mut siinä taas vähän kuvia eiliseltä. :)

Me saatiin tänään myös koulukuvat ja mä nyt ajattelin jakaa noi täälläkin. :D


No eipä mulla sitten muuta. Mä tästä meenki lukemaan bilsaa! Hyvää alkuviikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti