tiistai 5. heinäkuuta 2011

my handmade fisheye

Heippadei taas pitkästä aikaa! :D Ei oo oikein paljoa tullut postailtua, mutta nyt mä sitten ajattelin tehä tämmösen aika sekalaispostauksen :D No mä oon tossa viikonloppuna vähän tyhjentänyt mun vaatekaappia ja vienyt niitä kirppikselle, sitten oltiin mun pappan synttäreillä ja sitte kävin eilen kattomassa pirates of the caribbean 4 jo toisen kerran. Pikkusiskon pyynnöstä.. :) Nii ja sitten mä tein eilen mun kameraan fisheye objektiivin. :D No eipä mulla muuta, tossa kiva kuvapläjäys taas.






Tollasen fisheye objektiivin tekemiseen tarvii siis vain pringlespurkin ja ovisilmän, joka maksaa k-raudassa vaan jotain 7 euroa! Ei noi kuvat tietenkään voita niitä kuvia mitä oikeella fiheye objektiivilla saa, mutta on noikin ihan kivoja :D

2 kommenttia: